mocne kolarskie latO

Załóżmy, że potrenowałeś przez ostatnie miesiące/ tygodnie solidnie na rowerze. Jakaś forma jest… I co z tego? To tak jak przygotowywanie wyjazdu na wakacje bez samego wyjazdu. SKORZYSTAJ więc ze swojej formy i bez zbędnego ryzyka przetrenowania, pod okiem doświadczonego trenera przez kolejne 12 tygodni wejdź w RYTM. SZYBKA JAZDA, być może ŚCIGANIE się w zawodach sportowych. Zapraszam!

Odtwórz wideo

o czym jest ten program?

To 12-tygodniowy program treningowy dla grupy osób trenujących kolarstwo. Przeznaczony przede wszystkim dla osób, które mają już podstawę i rozbudowę formy za sobą. Sezon rusza, więc czas na mocne jeżdżenie!

  • Jest to program z planem treningu grupowego w TrainingPeaks z dostępem co tygodniowych nagrań na żywo z sesją pytań i odpowiedzi i wykładami tematycznymi.
  • Elastyczny plan tygodnia dopasowany do warunków z treningami i/ lub wyścigami w weekendy.
  • Koncentrujemy się tutaj na zasobach, czyli na tym co masz, jakie masz mocne strony, na tym czego chcesz, a nie na tym czego nie masz lub czego nie chcesz.
  • Budujemy mocne nawyki wspierające trening i zastępujemy te, które przeszkadzają lub nas ograniczają.
  • Pracujemy w grupie, więc na wielu obszarach uczymy się od siebie nawzajem, komunikujemy się przez grupę (to nie jest praca 1:1). Jest motywacja, energia i zaangażowanie!
  • Dostępna wiedza i doświadczenie w jednym miejscu: trening kolarski, mentalny, bike fitting, odżywianie.
  • Skuteczne i nowoczesne metody treningu: coaching, mentoring, mindfulness, wsparcie psychologiczne.

Start 17 maja 2021, godz. 20:00!

Dobry plan jest ważny. Nie trzeba kombinować, co dzisiaj, jakie ćwiczenia, jak długo. Wszystko jasno opisane i wrzucone do TrainingPeaks, tylko siadać i jechać. Tutaj styl trenowania mocno ukierunkowany jest na efekty i MEGA motywujący trening. Zaangażowanie i determinacja do działania idzie w górę. Rozwijamy siebie poprzez kolarski trening fizyczny i mentalny. Prowadzi trener, coach i mentor Jarosław Michałowski. Autor pierwszej, polskiej książki o treningu fizycznym i mentalnym w kolarstwie (niebawem premiera).

Odtwórz wideo
Dni
Godzin
Minut
Sekundy
Program treningowy się rozpoczął !

WYbierz program treningowy

PAKIET podstawowy

Trenujesz już jakiś czas i ogólne wsparcie trenera na poziomie grupy w zupełności Ci wystarczy, zapraszam tutaj.
1499
799 zł
  • 12 tygodni współpracy z trenerem.
  • 8 spotkań Q&A LIVE (pytania i odpowiedzi), feedback i analiza na prośbę w czasie LIVE, podpowiedzi jak zmienić plan pod siebie, omówienie danego zawodnika na podstawie danych, wykresów, co dobre, co zmienić, trening mentalny.
  • 4 spotkania wykładowe LIVE, np. nawyki, odżywianie, układanie treningów, analiza treningu, profil mocy.
  • 15 min KONSULTACJA INDYWIDUALNA na telefon lub email, do wykorzystania dowolnie po wcześniejszym umówieniu się na termin w czasie trwania całego programu, np. feedback, analiza, planowanie, trening mentalny, wsparcie psychologiczne.
  • Dedykowana, prywatna grupa FB. Cała komunikacja odbywa się przez grupę.
  • Pracujemy na platformie TrainingPeaks, konto darmowe jest wystarczające.
  • Co tydzień optymalny plan taki sam dla całej grupy na najbliższe 7 dni.
  • Wideo porady w czasie trwania programu.
  • Stały schemat działania: w okolicach soboty poprzedzającej tydzień masz treningi w TrainingPeaks. Jest czas by zapoznać się i przygotować pytania na LIVE w poniedziałek o 20:00.
  • Certyfikat ukończenia
  • BONUS: zapis szkolenia VOD "Skuteczne i zdrowe odżywianie w kolarstwie i w życiu"

PAKIET VIP

Trenujesz już jakiś czas, ale czujesz, że potrzebujesz konsultacji 1:1, zapraszam tutaj.​
2499
1899 zł
  • 12 tygodni współpracy z trenerem.
  • 8 spotkań Q&A LIVE (pytania i odpowiedzi), feedback i analiza na prośbę w czasie LIVE, podpowiedzi jak zmienić plan pod siebie, omówienie danego zawodnika na podstawie danych, wykresów, co dobre, co zmienić, trening mentalny.
  • 4 spotkania wykładowe LIVE, np. nawyki, odżywianie, układanie treningów, analiza treningu, profil mocy.
  • 15 min KONSULTACJA INDYWIDUALNA na telefon lub email, do wykorzystania dowolnie po wcześniejszym umówieniu się na termin w czasie trwania całego programu, np. feedback, analiza, planowanie, trening mentalny, wsparcie psychologiczne.
  • Dedykowana, prywatna grupa FB. Cała komunikacja odbywa się przez grupę.
  • Pracujemy na platformie TrainingPeaks, konto darmowe jest wystarczające.
  • Co tydzień optymalny plan taki sam dla całej grupy na najbliższe 7 dni.
  • Wideo porady w czasie trwania programu.
  • Stały schemat działania: w okolicach soboty poprzedzającej dany tydzień masz treningi w TrainingPeaks. Jest czas by zapoznać się i przygotować pytania na LIVE w poniedziałek o 20:00.
  • Certyfikat ukończenia
  • BONUS: zapis szkolenia VOD "Skuteczne i zdrowe odżywianie w kolarstwie i w życiu"
  •  
  • 3 X 60 min KONSULTACJA INDYWIDUALNA
  • ebook "47 kolarskich treningów. Mądra, mocna jazda" (pdf) + biblioteka TrainingPeaks

najczęściej zadawane pytania

Jeśli uczciwie przepracowałeś/ przepracowałaś ostatnie miesiące na treningach szlifując swoją formę od podstawy poprzez rozbudowę, to TAK! Co to znaczy dla mnie podstawa i rozbudowa?

PODSTAWA FORMY, wykonany trening w strefach treningowych jak poniżej, około 6-8 tygodni ze skupieniem na (oznaczone pogrubionym kolorem):

  • Active Recovery (Strefa 1).
  • Endurance (Strefa 2).
  • Tempo (Strefa 3).
  • Sweet Spot Training (Strefa 3.5).
  • Lactate Threshold (Strefa 4).

ROZBUDOWA FORMY, wykonany trening w strefach treningowych jak poniżej, około 10-14 tygodni ze skupieniem na (oznaczone pogrubionym kolorem):

  • Active Recovery (Strefa 1).
  • Endurance (Strefa 2).
  • Tempo (Strefa 3).
  • Sweet Spot Training (Strefa 3.5).
  • Lactate Threshold (Strefa 4).
  • V02max (Strefa 5).
  • Anaerobic Capacity (Strefa 6).
  • Trening szybkiej jazdy w grupie lub symulacja wyścigu (wszystkie strefy).
  1. Darmowe konto w TrainingPeaks.
  2. Pomiar tętna i kadencji.
  3. Pomiar mocy (zalecane, opcja).
  4. Urządzenie zapisujące trening, np. Garmin, Wahoo.
  5. Dostęp do Internetu.
  6. Czas na trening i zaangażowanie.
  1. Poniedziałek to generalnie dzień wolny od treningu. W tym dniu o 20:00 jest nagranie LIVE na FB dla grupy osób biorących udział w programie.
  2. Wtorek, środa, czwartek – to zazwyczaj dni treningowe z objętością na poziomie 60-120 minut.
  3. Piątek to dzień wolny lub wprowadzenie do sobotniego wyścigu, jeśli takowy będzie.
  4. Sobota i niedziela to dni z zawodami i ściganiem lub dni treningowe z objętością zazwyczaj do 2-3 godzin.
  5. W ramach planu i pracy w grupie mamy duże pole możliwości dopasowania treningu w dany dzień w zależności czy w wybrany weekend są zawody czy sam trening, wówczas dostosowanie w planie będzie już na poziomie dni czwartek, piątek, sobota i niedziela.
  1. Plan tygodnia planowany jest na poziomie objętości maksymalnie 8-12 godzin. Ilość tych godzin można dopasowywać w pewnych granicach do siebie indywidualnie.
  2. Strefy treningowe, w których będzie realizowany program treningowy to:
  • Active Recovery (Strefa 1).
  • Endurance (Strefa 2).
  • Tempo (Strefa 3).
  • Sweet Spot Training (Strefa 3.5).
  • Lactate Threshold (Strefa 4).
  • V02max (Strefa 5).
  • Anaerobic Capacity (Strefa 6).
  • Neuromuscular Power (Strefa 7).
  • Trening szybkiej jazdy w grupie lub wyścigi.

Takie grupowe programy treningowe realizuje regularnie co kilka miesięcy, więc możesz przygotować się go kolejnego korzystając np. z moich gotowych planów treningowych dostępnych poniżej:

Plan treningowy PODSTAWA FORMY w 6 tygodni + zapis VOD:
https://kolarzumyslu.salescrm.pl/plan-treningowy-podstawa-formy

Plan treningowy MOCNA PODSTAWA w 8 tygodni:
https://kolarzumyslu.salescrm.pl/plan-treningowy-mocna-podstawa-8-tygodni

Plan treningowy ROZBUDOWA FORMY w 12 tygodni + zapis VOD:
https://kolarzumyslu.salescrm.pl/plan-treningowy-rozbudowa-formy

Plan treningowy MOCNA ROZBUDOWA w 14 tygodni:
https://kolarzumyslu.salescrm.pl/plan-treningowy-mocna-rozbudowa-w-14-tygodni

Masz pytanie?
plany-treningowe@kolarzumyslu.pl

Co mówią uczestnicy o moich programach treningowych?

"Ameryki nie odkryję, pisząc, że dobry plan jest bardzo ważny. Nie trzeba kombinować, co dzisiaj, jakie ćwiczenia, jak długo etc. Wszystko jasno opisane, wrzucone na TP, tylko siadać na trenażer i jechać. Co ciekawe, polubiłem nawet trenażer. Wzrost FTP w czasie 6 tygodni też zadowalający. Szczerze polecam!"
Bartek
"Po 6 tygodniach plus 20 W do FTP i minus 3 kg i bardzo duży wzrost formy także polecam każdemu, efekty są naprawdę odczuwalne."
Paweł
"Mega motywujący trening ... efekty zadowalające. Polecam."
Marcin
"Od trzech lat startuję w triathlonie. Najsłabszą z dyscyplin zarówno pod względem wyników, czasu poświęconego na trening, jak i sposobu w jaki 'trenowałem' był rower. Zgłaszając się do Podstawy Formy, miałem kilka założeń, które wyglądały następująco: 1. Nauczyć się trenować na rowerze. 2. Nauczyć się systematyczności w treningu rowerowym. 3. Wzmocnić się na tyle, żeby trening rowerowy był przyjemnością, a nie walką z maszyną. 4. Spróbować zawalczyć o to, by rower nie był najsłabszą stroną w mojej przygodzie z tri. Dzięki sześciu tygodniom realizacji planu pierwsze trzy założenia zostały spełnione z nawiązką. Co do czwartego to mam nadzieję, że w zbliżającym się sezonie będzie dane mi to sprawdzić. Dla zainteresowanych cyferkami mogę dodać, że w 6 tygodni podbiłem swoje FTP o 28 W, przy poziomie 80% wykonania planu. Serdecznie polecam !"
Matuesz